Aug 13, 2010

jatuh cinta??

 sejak akhir2 ni saya rase sikap saya agak dan terlalu pelik.. rasa tidak selesa, emosi kacau.bak kata orang tua2 dlu : mandi xbasah, makan xkenyang (mse berbuka puasa dan ke atas yea=), tido xlena..

apakah mksudnye?? hati mula tertanya2, aqal cuba merisik jawapan.. adakah kerana "itu"?? erm, mgkin!!
tAPi, xkan sampai macam tu sekali?? tahulah sy selalu berhabis masa dan tenaga dengannya. tapi, xkan r kot..huhu!! mustahil!!(ni hati saya yg ckp..hehe)

erm, bila difikirkan blik mgkin ada benarnya.. selagi saya xjumpanya selagi itu saya xboleh nak tido lena. selagi saya tidak menyentuh walau sedikit, hati rasa xtenteram... apakah itu?? hehe!! jeng2!!

e-requirements~ in progress. byk agi yg lom siap~


ini lah buah hati baru saya kot..hehe!! selagi xsiap selagi tu xbleh nak lena tido saya.. asyik mengadap lptp dan page ni..huhu!! 4 september da dekat.. sempatkah???

erm, 1 soalan :hijau sgt ker?

4 komentar tetamu neza:

aisya~exkmj said...

wow,hensome nyer bende yg wat ezaini jatoh tngga neh..hek3

pZah said...

Mmg Hijau. tp xpa hijau tu mendamaikan. hehe

neza ismail said...

aisya> hehehe!! encem ciket2 je..klau byk trus xtido..kui3=)

pzah> btul2.. hijau terbaik..hehe!!
(sejak ble sy mnt hjau?? confius~)

KembaraDaie said...

come doh ija nih...abstrak..pnuh ilusi..wlpon dok siap lagi, tp tetap nk kabo...mabruk ya ukhti..